06 juli 2005

het leven en andere zenuwslopende toestanden

na een maand radiostilte is The Enlightened Lamazine weer in de ether. internet heeft nu eindelijk ten huize Spitball voet aan de grond gekregen en het virtuele leven begint weer op gang te komen. lang leve de vooruitgang!! we embrace you!!

er zijn redenen tot juichen: het theaterdiploma "actrice" is binnen, de comedyvoorstellingen waren een openbaring en om goede aflopen te vieren, aanwezigen te kussen en de dansschoentjes op de tonen van de muziek tot vermoeidends toe te laten bewegen, waren er uren en dagen te kort.

de daaropvolgende kater (die een week aan mijn zijde bleef) heeft me nu eindelijk verlaten (andere katten te geselen vermoed ik) en de ontnuchterende werkelijkheid staart me weer grijnzend in het donzige aangezicht.

tijd om mijn leven een nieuwe wending te geven, of de kleine paadjes volledig in te slaan met hier en daar een moment van contemplatie...



everything will be all right in the end...
just as long as you keep sniffing life's crotch..

Geen opmerkingen: